Administratief Boekhoudkundig Medewerker

 

administratieve medewerker

Administratief Boekhoudkundig Medewerker

Dat is een dynamisch advocatenkantoor met vestigingen in Tongeren en Genk. Ze zijn actief in verschillende vakgebieden en vakgebieden en hebben een schat aan kennis. Kwaliteit, professionaliteit, vertrouwen en toewijding zijn de waarden die in het DNA zitten. Door groei zijn wij op zoek naar fulltime medewerkers, enerzijds om het werk van het secretariaat te versterken, anderzijds om de boekhouding bij de hoofdaccountant (A-Y) te beheren.

Jouw verantwoordelijkheden als administratief medewerker:

De advocaten van het kantoor rekenen op u om de volledige administratieve afhandeling van het secretariaat te voltooien. Dit omvat: agendabeheer, hand-outverwerking, documentvoorbereiding, archivering van documenten en kopieën.

Je bent verantwoordelijk voor de planning en organisatie van vergaderingen, conference calls, seminars (uitnodiging, daadwerkelijke opvolging, logistiek, etc.).

U bent het eerste aanspreekpunt van de klant (via telefoon, e-mail of fysieke middelen).

U bent verantwoordelijk voor het up-to-date houden van de klantendatabase, het openen en sluiten van bestanden, het bewaken van de fysieke en digitale archivering van bestanden en het bewaken van slapende bestanden.

Je moet nadenken over de mogelijke standaardisatie en optimalisatie van kantoorsystemen en efficiënte processen, en bijdragen aan een vlotte implementatie en correcte toepassing.

U kunt inkomende en uitgaande post beheren en elk document zorgvuldig behandelen.

Bij bovenstaande taken houd je altijd rekening met contextspecifieke eisen.

Als accountant ben je verantwoordelijk voor:

Controle, registratie en opvolging van alle ontvangsten.

Uitvoering en verwerking van betalingen.

Diverse financiële transacties, zoals het verwerken van bankafschriften, declaraties, …

Jouw profiel

Je hebt minimaal een bachelordiploma.

Je hebt meerdere jaren ervaring opgedaan in vergelijkbare functies.

Nauwkeurig werken en correct omgaan met documenten kan u vitaliteit brengen.

Initiatief betekent jou: je hebt maar een half woord nodig om je verwachtingen te kennen.

Je weet duidelijk te communiceren met interne en externe stakeholders: hiervoor kun je je perfect uitdrukken in het Nederlands en Frans.

Je omschrijft jezelf als een.

Schakelen tussen verschillende taken met behoud van overzicht is voor jou geen probleem.

Je verschijnt elke dag met een glimlach op het werk en weet hoe je moet blijven werken tijdens een drukke dag.

Je vitaliteit en motivatie om ervoor te zorgen dat er voor jou geen probleem is, is teveel.

Je hebt hands-on denkvermogen passend voor deze KMO-omgeving.

Je hebt de nodige kennis van MS Office en weet je weg te vinden in de digitale wereld.

Je bent heel voorzichtig en kan omgaan met vertrouwelijke informatie.

Onze bedoeling

In de rol van een horizontaal gestructureerde groeiorganisatie is de ruimte voor waardering en zelfinvestering cruciaal.

Kansen om jezelf te ontwikkelen in een leuke en interessante werkomgeving.

Een instapproces waarin je de juridische kennis krijgt opgedaan die nodig is voor een specifiek vak.

Competitief salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.



https://www.administratieve-medewerker.be/