De 1e positie in Google

Met deze tijden van digitalisering, wil je niet alleen maar goede naamsbekendheid hebben, maar is het minstens net zo belangrijk dat je ook goed en snel te vinden bent in Google. Dat gebeurt echter niet vanzelf en er komt toch nog meer bij kijken dan je misschien in eerste instantie zou denken. Wellicht is dan een beter om je seo uitbesteden aan een gespecialiseerde partij die weet waarmee zij bezig zijn en die jou kunnen helpen om die toppositie in Google te bereiken. Er zijn diverse spelers op de markt die zich specialiseren in het aanbieden van deze marketingservices en die jou dus uitstekend kunnen helpen bij het verhogen van je positie in Google.

Wat je moet doen om hogerop in Google te komen? Allereerst is het heel belangrijk dat je werkt aan het organische verkeer naar je website. Deze tak van sport heeft search engine optimazation, ook weleens afgekort tot SEO. SEO is in principe gratis. Je moet ervoor zorgen dat jij jouw link en bijhorende zoekwoorden op de meeste relevante sites hebt staan, relevant in de zin van waarde en onderwerp. Een link op een waardevolle site is meer waard dan tien links op sites die Google als ‘waardeloos’ ziet. Je moet het dus altijd zien als dat kwaliteit boven kwantiteit gaat.

Daarnaast heb je ook nog het onderdeel van Google waar je direct voor betalen moet. Dit heet Adwords en zeker Adwords beheer uitbesteden is iets dat waarschijnlijk een beter plan is dan het zelf aan te pakken. Dit is echt een deel van het gebeuren dat je beter gelijk goed aan kunt doen en dus wellicht ook beter kunt uitbesteden aan een capabele partij. Google zal misbruik namelijk snel opmerken en daar ook straffen voor uitdelen, indien nodig. Dat moet je natuurlijk niet willen, lijkt ons.

 

Voor meer info : http://www.economy.nl